با من باش

گفته بودی، از غرورم، از سکوتم، خسته ای
من شکستم هر دو را
گفته بودم،از سکوتت،از غرورت خسته ام
به خاموشی مغرورانه ات
شکستی تو مرا
با تو گفتم
از همه تنهایی ام، خستگی ام
با تو گفتم تا بدانی
با همه ناجیگری، بی ناجی ام
تو، سکوتت خنجریست
بر قلب من
و حضورت، مرهمی
بر زخم من
پس، باش
تا همیشه با من باش
حتی اگر خاموشی...



نظرات 68 + ارسال نظر
مهران دوشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:26 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . خوبی ؟ آپ قشنگی بود ... راستی دستت درد نکنه .. (( بابت اون آپی که برام انجام دادی )) ... الان نمیدونم چی بنویسم .... اون نظرایی هم که داده بودی خیلی خیلی قشنگ بودن ... مرسی ... واقعا هر چیزی یکیش خوبه ....
منم ...................
تا بعد .......

فاطمه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

خیلییییییییییییی بی معرفتی
حالا آپ میکنی دیگه خبر نمیدی
باشههههههههههههههههههه

شعر قشنگی بود
شاد باشی*******************۸

مهران سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:23 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام سلام ۱۰۰ تا سلام . خوبی ؟ خسته نباشی !. کجایی پس ؟ خوش میگذره ؟
بیا که فاطمه از دستمون حسابی شاکیه . راستی اینا مینویسم برای ...... که خیلی با نظرم مخالف بود .... (( سیمین تو را نمیگما )) :
بین عشق و دوست داشتم تفاوت اساسی هست .... در دوست داشتن تعهدی نیست ..... به خاطر همینه که مردم درباره ی عشق زیاد صحبت نمیکنن
خوش باشی عزیز .... تا بعد
.....

یاسمنگولا چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ق.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

دروووووووووووووود
مرسی سر زدین
شعر زیبایی بود
غرور هم یکی از خصوصیات منه
که چند روز پیش کار دستم داد
امیدوارم عوض بشم
و مشکلم حل بشه
بدروووووووووووووووورد

امید چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:17 ق.ظ http://sedaye-ashena.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ خوب و جالبی دارید اگه موافق با تبادل لینک هستید به من اطلاع بدهید تا وبلاگ شما رو باهر
اسمی که شما دوست دارید لینک کنم و شما هم وبلاگ من رو با اسم وبلاگ میمیرم برات لینک کنید
متشکرم بای

بی کس چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:21 ب.ظ http://eshghemordeye-man.blogfa.com

سلام

خوبین؟

به راستی که آپ زیبایی بود

ممنون که سر زذی باز هم منتظرم

منم شما رو لینک کردم

دوستدار تک تک شما عاشقا بی کس

در پناه حق

مهران چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . خوبی ؟ مرسی از نظراتت . خیلی خوشحال شدم .... منم دلم تنگ شده .. این چند روز که نیومدی .... نمیدونی چه جوری گذشت .... منتظرت هستم ... خیلی خوشحالم کردی که اومدی نظر دادی ....
هیچ فکر کرده ای به این

که چرا آدمها این قدر صدای باران را دوست دارند ... ؟

چرا دوست دارند بنشینند ،

چشمانشان را ببندند

و گوش کنند صدای پای آب را که می رود.

می دانی ؟

هر کسی ،

همان حرفهایی را که دلش می خواهد

می شنود در صدای باران ...

همان "حرفهایی برای نگفتن را" ...

همان حرفهای نگفتنی را ...

از بس که باران پاک است ،

از بس که چشمه هیچ چیز ندارد ،

از بس که همه چیزش را داده

و از همه چیز خالی شده ...

از رنگ ...

از بو ... ا

ز رنگ تمامی خورشید های بالای سرش ....

از بوی خستگی تمامی راههای آمده ...

خالی باران !

خالی !

مثل دستهای من که می گیرم زیر این ابرها که ببارد ...

مثل تمامی این دستهای خالی ...

باران...تشنه...آب... دستهای خالی ...غرقه دریا
.... بازم بهت سر میزنم ....
مواظب خودت باش گلم ...

مهران چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

بازم سلام ... این شعرا به نظرم قشنگن .... امیدوارم خوشت بیاد ...
چشم­هایت را از من مگیر ...
چشم­هایت را
که می­بندی
من میان ابرها
گم می­شوم
و هیچ قالیچه­ای
مرا از باران جدا نمی کند
بیا
با چشم­هایت
این سکوت زمستانی را
بشکن
من که راز
دست­های تو را می­دانم
سیب
بوی دست تو می­دهد
از تو
تا کوچه­ای
که رویاهایم گم شدند
راهی نیست
ابرها را پس بزن
باران
همیشه رحمت نیست
در پیچ ِ کوچه
پنجره­ را
برایت باز گذاشته­ام
کی از رویاهایت
خسته می­شوی
پیش از آنکه
بمیرم
بیا
منتظرت هستم ... بازم میام ..........................

جمشید چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:35 ب.ظ http://www.tanhatarazskoot.blogfa.com

سلامی دوباره امیدوارم کماکان موفق و پیروز باشین اگه زحمتتون نمیشه به منم سر بزنین

کیان چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:36 ب.ظ http://www.hazhar2009.blogsky.com

سلام سیمین خانوم حال شما ممنون که ویب من سر زدی خوشحالمون کردی ویب تو هم خیلی قشنگه خسته نباشی بازم سر بزن خوسحال میشیم

R_SYSTEM چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:18 ب.ظ

سلام
خوبی سیمین

در مورد آپ شما پائئین نظر میدم

به اقا مهران خواستم عرض کنم که اسمم رسول هست نه نقطه چین

آره مهران منم اون فیلم و دیدم رویای یک مرد مرده
اگه منظورت از وفای به عهد و پیمان و شکستنش در دوستی هست خیلی خوب بود که می دیدی دوستیش با عشقش چه تفاوتی داشت مریم بهترین کسش بود ولی هوس نذاشتش

آره پسره در جواب دوستش که از مریم صحبت کرد گفت تا حالا عاشق نشدی
ولی متاسفم که باید بگم که عشق نبود هوس بود و به قول دوستش تب تند بود و خیلی زودم عرق کرد

اگه عشق اونی بود که تو فیلم دیشب به نمایش گذاشته شد واقعا چرته ومطئنم که نیست

من با نظرت مخالف نیستم من میگم عشق باید از شناخت نشات بگیره و جایگاه عقل و منطق محفوظ باشه
ولی همه جا من از عشق میشنوم که همه به قول معروف یکهووووووووووووو عاشق میشن بازم میگن امیدوارم تب تند نباشه


پسره فیلم به چیزی که لیاقتش رو داشت رسید اونم جهنم بودد


بهتون تبریک میگم آپ جالبی هست

از این متنت بوی عشق مییاد




فاطمه چهارشنبه 18 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلامممممممممممممم
نه باب قهر چیه
متنت آدمو دو دل میکنه
شاید باید تو موقعیتش باشی تا بفهمی چند مرد حلاجی
نمی دونم می شه با خاموشی کنار اومد یا ....


----`;;;.-----;;;-----.;;;"
------`;;;.---;;;---.;;;"
--------`;;;.-;;;--.;;;"
--------`;;;;(@);;;;"
-.;;;;;;;;;;;(@@@);;;;;;;;;;;.
`````;;;;;;;(@);;;;;;""""""
--------,;;;-;;;l-;;;,
------,;;;"--;;;l--`;;;,
----,;;;"----;;;l----`;;;,
----";"------;;;l------`;"
-----------`;"l
--------------ll
--------------ll
--------------ll
--------{}---ll-----{}
-------{|}---ll----{|}
-------{|}---ll----{|}
-------{||}--ll---{||}
-------{||}--ll--{||}
--------{||}-ll-{||}
اینم یه گل قشنگ تقدیم به دختر خاله گلمممممممممم

بی کس پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:44 ق.ظ http://eshghemordeye-man.blogfa.com

سلام

خوبین؟

چه خبر؟

خوشحال میشم که یکباردیگه حضور سبزت رو تو کلبه ی بی کسیم احساس کنم


دویدم و دویدم . به قلکم رسیدم . زدم اونو شکستم . تا پول بیاد به دستم . هیچی نبود تو قلک . به جز یه سوسک کوچک . سوسکه بگم چی کار کرد . ترسیدو زود فرار کرد . خونه اون خراب شد . دلم واسش کباب شد . دویدم و دویدم . رفتم برای سوسکه . قلک نو خریدم

وقتی که حس کردی همه درها به روت بسته شده و دلت پر از غمه، دستت‌رو تا جایی که میتونی رو به آسمون بلند کن و با همه توانت بکوب توی سرت

(به دل نگیرید منظوری ندارم)





[نیشخند]

دوستدار تک تک شما عاشقا بی کس

در پناه حق

بی کس پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:28 ق.ظ http://eshghemordeye-man.blogfa.com

سلام

خوبین؟

راستی با تبادل لینک چطورین؟


اگه مایل بودین خبرم کنید

ممنون که سر زدی و باز هم ممنون می شم به کلبه ی من باز هم سر بزنی

دوستدار تک تک شما عاشقا بی کس

eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeli پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 11:34 ق.ظ

hiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii how r u? it s very nice ghorboonesh becharkham

milad پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:28 ب.ظ http://www.shipels.blogfa.com

خداحافظ خداحافظ از این جا من سفر کردم مرا دیگر نمی بینی که تا رویا سفر کردم همین امشب دلم پر زد به سوی فصل تنهایی به سوی فصل خاموشی که تا آنجا سفر کردم مرا تا صبحگاه امشب به یاد آور به به یاد آور که دیگر صبح فردا من از این دلها سفر کردم مرا باور نکردی

حضرت عشق *--* روزبه پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:36 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

س س سلامممممممممممم
خوبین شما ؟
امیدوارم
دیدم که تازه اومدین لازم دونستم خوش آمد گویی کنم
نه ؟
خوشحالم که به جمع ما اومدی
فکر کنم یه مناسبتی بین شما و زهرا خانم یا فاطمه خانم باشه نه ؟
آخه خیلی قالب و نوع نوشته هاتون مثل همه
منتظر جوابتونم
امیدوارم که دوستهای خوبی واسه هم شیم
ای دی رو هم نوشتم اگه خواستین......
منتظرتون در میخونه ی** حضرت عشق ** هستم
قربانت
موفق باشی
به امید روزهای خوب
فعلا...........
--------------یا حق ! --------------

مهران جمعه 20 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام سلام . خوبی عزیز ؟ کجایی پس ؟ این دفعه که اومدم نظراتت از من بیشتر شده بود ... چیکارا میکنی؟ راستی .... هیچی بعدا بهت میگم .
شعرهایم
تکه های قلب صبورم را
رد پای اشکهای پنهانی ام را
جا می گذارم در این دفتر سپید
هر آنچه می توانم پیشکشت کنم
برای تو تماشاییست
التهاب کشنده ی دوری
هر طلوع، بر سینه ی سحر
می کِشم طرحی ازآن
برایت در این دفتر...
خوب دیگه مواظب خودت باش.
تا بعد
.......

مهران شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:09 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام.
خوب بیدی؟ چه وکنی؟
بسه دیگه حالا به زبون خودمون میگم .
خوبی گلم ؟ چیکارا میکنی؟
خسته نباشی . کاراتا به استادتون نشون دادی؟
چی گفت؟
عجب وبلاگی شده ... ای ول خیلی شیک شده
عشق را
می گویم
باید این حادثه را
از نگه سبز تو
آغاز نمود
عشق را
باید
از زمزمه
بارش چشمان تو
با واژه احساس
سرود
و در این
قدرت دریایی تو
کشتی توفان زده را
در دل امواج
سپرد
به تب حادثه غرق شدن
مردن و آغاز شدن
به هم آوایی قلب دو پرنده
به سبکبالی اوج
دل سپردن
به شب هم نفسی
راغب پرواز شدن
آری
عشق را
باید ابراز نمود
عشق را
باید گفت
¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
مواظب خودت باش
بازم میام . بهت سر میزنم .
پس تا بعد
........................

سارا شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:43 ب.ظ http://www.hamsafaretanhaiye.blogfa.com

سلام خوبی سیمین جون
عالیه خیلی زیبا نوشتی منم آپم

مجید شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:51 ب.ظ http://kashan_city.persianblog.com

سلام


موفق باشی وبلاگتون جالب بود.

به من هم سر بزنید.

سعید شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:38 ب.ظ http://mastaneh.blogsky.com

سلام ...

اولا ممنون که به وب حقیرانه ما سر زدی ...
ثانیا شعر زیبایی بود ...
جای حرف برام باقی نذاشت ...

دلت شاد ...

R_SYSTEM شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:58 ب.ظ

سلام سیمین

والا دیدیم دو سه پله اومدم بالاااااا ولی هنوز به حقم نرسیدم (( خنده ))

خوبی ؟

سیمین یک چیزی بگم

توی اولین نه فکر کنم دومی یا سومین اپی که انجام داده بودی من تو نظرم بهت گفتم که عکست و توی وبلاگ یک اشنائی دیدم یادته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

معلومه عکس مورد علاقت هست

موفق باشی و سرخ

از تبار درد یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:38 ب.ظ http://www.tandis-tanhaee.blogsky.com

سلام ...
خوشحالم که روز به روز بهتر میشه.....................

شخص ثالث سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:44 ق.ظ

سلام
الان فقط اومدم تشکر کنم از اومدنت. باز میام به سوالاتت جواب میدم
به نظر میاد تقریبا تازه شروع کردی. انشاالله موفق باشی.

R_SYSTEM سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:27 ب.ظ

سلام سیمین

این موضوع بر ممی گرده با دومین اپت که این عکس و گذاشتی و وقتی من گفتن این عکس و یک جا دیدیم
به صورتی طنزوار بهم گفتی نه این عکس هیچ کجا ندیدی

یادت رفته منطقی هم هست یادت بره حرف دومین اپت هست

در باره حرفت که در جواب فاطمه دادی باید عرض کنم که

آری آغاز عشق است تنها نشانه جاودان این جهان
واژه ای خاص که آفریده شده تا وجود آدمی برای ابد تسخیر سازد
پروردگار آدم را از مشتی خاک برگرفت واز خود دراودمید
و یقینا هرکه پروردگار دراو بدمد عاشق می شود
بی شک برترین هدف آفرینش عشق است
و والاترین وظیفه آدمی عاشقی است

او می فرماید : شما آفریده شدید تا عاشق باشید وتنها آزمونتان همین است
و نیز عشق مجال سخن گفتن است با من پس با من گفتگو کنید
عشق همان معجزه ای است که خاک را به نور تبدیل می کند
عشق نام من است و نام دیگرآدم
پس به سوی من آئید که برترین شما عاشق ترین شما است

موفق باشی

مهران سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 02:15 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام سیمین
خوبی عزیز ؟
خوبی گلم؟
بابا تو دیگه کی هستی؟
کی برای من نظر دادی؟
حالا اومدم دیدم .... ای ول
مرسی شعر خیلی قشنگی بود .... خوشحالم کردی
گلکم دار و ندار من تو یی / تو خودت اینا که بهتر میدونی
مواظب خودت باش عزیز
بازم میام
فعلا
..............................
راستی ولنتاین را هم تبریک میگم

R_SYSTEM سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:40 ب.ظ

و عشق هدیه ایست جاودانی

بدو بیا سیمین به روزم

منتظرم

ولی هنوز علامت سوال سر جاشه

سارا سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:51 ب.ظ http://www.hamsafaretanhaiye.blogfa.com

سارا سه‌شنبه 24 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:53 ب.ظ http://www.hamsafaretanhaiye.blogfa.com

سلام ...چطوری؟

بیا دنبالم کارت دارم
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
حالا بیا دنبالم...

.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.

.
.
بیا نترس من باهاتم...
..
.
.
.
.

.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
بیا پایین تر..
بیا حالا..
..
.
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.

نه بابا سر کاری نیس...
بیا تو
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
یه خبر داغ داغ واست دارم..
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
دوس داری بدونی چیه اره؟
.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.پس بیا...دیگه چیزی نمونده
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
چیه خسه شدی؟آره؟.
.
.
.
.
.
........(_.........
.../_)...) ........
../ (....(__)......
.(__)...oooO....
Oooo..............
.
.
.
.
.
.
خوب حالا چشاتو ببند تا بگم
1
2...
.
.
.
.
.
.
.

من آپم بدو بیا

فاطمه چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:07 ب.ظ

سلام
سیمین چرا میزنی بابا
خوب من که گفتم شاید هم واسه زمینیا باشه
تازه من هر چی اون کامنتو خوندم جاییش ننوشته بودم که کی عاشق حقیقی هست کی نیست گفتم منظوره استادت عشق زمینی نبوده
ok?
فعلا

مهران پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:46 ق.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . خوبی سیمین؟
خسته نباشی .
امیدوارم روز ولنتاین بهت خوش گذشته باشه .
خوب بازم با اینکه یک روز ازش گذشته ولی من تبریک میگم .
کسایی که یادشون رفته بود ... الانم دور نشده .......
خداحافظ برای من نمی دانم چرا اینقدر دشوار است
سرآغازی برای انتظارم باز تا صبح دگر شاید
سرانجامی برای مستی از رویای دیدار است
خداحافظ برایم معنی بی حصر تنهایی ست
و تفسیری ز من بی ما
دو چشم خود به ساعت دوختن بی خواب تا فردا...
خداحافظ ولی مردانه باید گفت
تا پیوند و ریشه هست پابرجا
و تا اینجاست دستی و دلی از مرگ بی پروا
خداحافظ ولی جانانه باید گفت
تا امید جاری است
و تا خورشید می تابد
و تا چشمی پر از شوق نگاهی در دل مهتاب می خوابد
خداحافظ کلامی سبز از قاموس ایثار است
خداحافظ تمامی امید و شوق دیدار است ...
*************************************
بازم بهت سر میزنم .
مواظب خودت باش
***************************
من همه فریادم من همه آوازم
در دل فریاد ها چه سکوتی اینجاست....

****************
پس تا بعد
....

مریم پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:38 ب.ظ http://www.maryam429.blogfa.com

سلام سیمین جان ممنون که سر زدین خوشحال شدم آپ کردی خبرم کن خوشحال میشم با هم تبادل لینک کنیم منم آپم یا حق

[ بدون نام ] جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ب.ظ http://shakhse-sales.blogsky.com/

سلام
دوباره برگشتم متناتو خوندم. احساس توو خط خطش بود.
آره عکس خودم بود. ۱۶ سال داشتم. بار دومم بود. فقط خدا نخواست والا با عقل جور در نمیومد که زنده بمونم.
دوست داشتی دوباره سربزن
سربلند باشی.

فاطمه جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:05 ب.ظ

سلام
دختر خاله میگم بیمعرفت شدی
خیلی وقته آپم یه سر نزدی سایتون سنگین شده
؟؟؟!!!!

یلدا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:34 ق.ظ http://kouchemashoughe.blogfa.com

سلام
من آپم حتما بیا
منتظرم

یلدا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 12:36 ق.ظ http://kouchemashoughe.blogfa.com

سلام
وبلاگهای
همیشه در قلب منی http://mehrabedel.blogfa.com/
به یاد ایام تنها یی http://www.kouchemashoughe.blogfa.com/
اپ شدند
منتظر حظور گرمتون هستیم
موفق باشید

امیر حسین شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.chidam.persianblog.com

سلام ... سیمین خانم اولین باره که به وب قشنگتون میام .. واقعا که لذت بردم ... اگه به منم سر بزنید به روزم و خوشحال میشم .. یا حق

سارا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 03:29 ب.ظ http://www.hamsafaretanhaiye.blogfa.com

سلام سیمین
منم آپم پیش ما بیا
^^^^^^^^^^^^^^^^#####^^^^####^^^^^^
^^^^^^^^^^^^^^#^#^#^^^^#^^^^^#^^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^^#^^#^^^^^#^^#^^^^
^^^^^^^^^^^^^#^#^#^#^#^^^##^^^#^^^^
^^^^^^#^^^^^#^^^#^#^#^####^^^#^^^^^
^^^^^^##^^^^#^^^#^#^^^^#^^^#^#^^^^^
^^^^^^###^^^^#^^^#^#^^^#^^#^^^#^^^^
^^^^^^#####^^^#^^#^^#^^##^^^^^#^^^^
^^^^^^^#####^^^############^^##^^^^
^^^^^^^^^^##^^^^##^^^^######^^^^^^^
^^^^^^^^^^^##^^###^####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^^###^^^^####^^^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^^##^^^^^^^#####^^^^^^^^^^^^
^^^^^^^^##^^^^^^^^^^####^^^^^^^^^^^
^^^^^^^##^^^^^^^^^^^^###^^^^^^^^^^^

یاسمنگولا شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 05:52 ب.ظ http://yasmangoolabad.blogsky.com

دروووووووووووووود عزیزم
چرا آپ نکردی؟
منم آپم
مرسی می شم سر بزنی

R_SYSTEM دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 10:00 ب.ظ http://www.rastghamataneh-javdaneh.blogsky.com/

سلام سیمین خانم
امیدوارم خوب باشید

خوب پشت علامت سوال یک عکس هست که الان جای علامت سوال و گرفته

خود اون عکس و نوشته روش گویای همه چیز هست

به احتمال زیاد موقعی که اومدید بهش توجه نکردید

موفق باشید و سرخ

مهران سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:20 ق.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام سلام .
خوبی خوبی؟
چه خبر ؟ کم پیدا شدی ؟
بابا بیا یه نظر بیا برام بده ... مردم !!!!!!!!!
**********************
می شود بهار شد ، شکوفه شد، ترانه شد
چون بنفشه ها همیشه جاودانه شد
…همردیف یاس ها ، اقاقی یا و لاله ها
سبز شد شکوفه زد چو خنده بی بهانه شد
…جار زد ، میان برگهای پر نشاط باغ
مهربان تر از کبوتر زمانه شد
… غصه را درون قصه ها قلم کشید
طرح سادهء سرود عاشقانه شد
…در هجوم جنگها و سنگها و بنگها و ننگها
نغمه شد، بهانه شد، سرود شد، جوانه شد
…یک دریچه شد به سوی خندهای بی فریب
دل فریب تر ز ساز های بی ترانه شد
می شود سرود سبز سیب سرخ سرد را
گاز زد ، میان کوچه ها روانه شد
*******************************
منتظرت هستم .
مواظب خودت باش.
....

مهران سه‌شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 10:23 ق.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

بازم سلام .
ببین من چقدر میام !!!!!!!!!!! میخوام همیشه اول باشی .
**************************
رو می کنم به هر جا ، در هر کجا تو هستی
از ابتدا تو بودی، تا انتها تو هستی
در جاده های خکی ،آن سوی نکجا آباد
هر لحظه رو به روی چشمان ما تو هستی
کشتی شکسته ماییم . اما در این هیاهو
هم با خدا تو هستی ، هم نا خدا تو هستی
گویی درون چشمت خورشید لانه کرده !
سر چشمهء تمام ایینه ها تو هستی
در بین هر رکوع و در بین سجده هایم
هم دلگشا تو هستی ، هم دلربا تو هستی
امروز اگرچه دنیا در دست کافران است
فردا سرود فتح هر ماجرا تو هستی
او ، من ، شما و هستی مشتقّ اسم اعظم
سر منشا تمام او ، من ، شما ، تو هستی
شعر و غزل نوایی جز تو نمی شناسند
پایان خوب شعر هر بینوا تو هستی
*************************
خوش باشی گلم ...... عزیزی ..........
...........

یک ناشناس چهارشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 11:54 ق.ظ

R_SYSTEM پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام
به عنوان ۴۴۴ مین بیننده تغییرات وبلاگو جالب می بینم

یک مشکل نشانگر موس داره که وقتی مییام رو نظرات شکلش منطقی نمیشه

ولی قالب عالیه سرخ باشی بای

فاطمه پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.yek-teke-tanhaiy.blogsky.com/

سلام
بلاخره قالبتو درست کردی قشنگه

اگر کسی مرا خواست بگویید رفته باران ها را تماشا کند

و اگر اصرار کرد بگویید برای دیدن طوفانها رفته است

و اگر بازم سماجت کرد بگویید رفته تا دیگر بر نگردد

ببین من چندتا نظر دادم یاد بگیرررررررررررررر

مهران پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:12 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام . خوبی عزیز ؟
این دفعه ی چندمه که من میام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی تغییرات مبارک . وبت خیلی خوشگا شده .
خوشم اومد .
راستی مرسی که وبما درست کردی / ممنون .
خوب نمیخوای بیای برام نظر بدی ؟ بابا منم قالبما عوض کردما !!!!!!!!!!!!
امیدوارم خوب و خوش باشی .
(((( حالا میگی این دیگه عجب آدمیه!!!!!!!)))
شوخی کردم .
مواظب خودت باش گلم .
منتظرت هستم .
.......

مهران پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:33 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

بازم سلام . خوبی ؟
ببخشید من هی مزاحم میشما !!!!!!! به بزرگیه خودت ببخش . باشه ؟!
اومدم یه سلام دیگه ای کرده باشم . و بگم که فکر نکنی یه موقع از خاطرم میری ... همش تویی ... خود خودت
*****************
سکوت را دوست دارم بخاطرابهت بی پایانش... فریاد را میپرستم بخاطر انتقام گمگشته در عصیانش.. فردا را دوست دارم بخاطر غلبه اش بر فلک کجمدار... پائیز را می پرستم بخاطر عدم احتیاج عدم اعتنایش به بهار..... آفتاب را دوست دارم بخاطروسعت روحش.. که شب ناپدید می شود تا ماه فراموش کند حقیقت تلخی را که از او نور میگیرد زندگی:ایده ال من است ومن آن را تقدیس میکنم به خاطر اینکه روزی هزار بار نابودش می کنند اما هرگز نمی میرد
**********************
یه موقع نیای تو وب منا ... خوب ؟
اگه هم اومدی نظر نده ...........
(((((( حالا ببینم این همه برات نظر دادم ... اونم نظرای جالب و خنده دار ..... ببینم حالا میای !!!!!!!)))))))))
یه موقع حرفاما جدی نگیری .... الانم که دارم اینا را مینویسم ......... گفتم که وقتی شوخی میکنم ٬ خودم خندم میگیره .

منتظرت هستم عزیز
تا بعد
.....

مهران پنج‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 02:36 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

زیباترین تصویری که در زندگانیم دیدم نگاه عاشقانه و معصومانه تو بود زیباترین سخنی که شنیدم سکوت دوست داشتنی توبود زیباترین احساساتم گفتن دوست داشتن تو بود زیباترین انتظار زندگیم حسرت دیدار توبود زیباترین لحظه زندگیم لحظه با تو بودن بود زیباترین هدیه عمرم محبت توبود زیباترین تنهاییم گریه برای توبود زیباترین اعترافم عشق تو بود
........... یه چیزیا اعتراف کنم ... آره ؟
باشه میگم ...... ((** دوستت دارم **))

مهران جمعه 4 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 08:30 ب.ظ http://www.sangintar-az-faryad.blogsky.com

سلام خانومی . خوبی ؟
چیکار میکنی ؟ کمتر درس بخون . میترسم آخر یه نابغه بشیا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
الان دارم اون پروژه را انجام میدم .
هنوز یه صفحه شم تمام نشده .
ببخشید که نمیتونم برات یه شعر بفرستم . آخه میدونی که تا فردا باید تحویلش بدو .
راستی بفرما شام .... میبینی شام هم باید سر کار بخورم .
بالاخره زندگی اینطوری هم میشه .
بازم میام برات نظر میدم .
کمممممممممتر درسسسسسسسسس بخونننننننننننننن
تا بعد
........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد